Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy k našemu rezervačnímu portálu.
Můžu si zboží zarezervovat i bez zákaznické karty?
Členství v našem věrnostním programu je nezbytná podmínka pro využití této služby. Aby se nám objednávky nepomíchaly a systém poznal, která je ta vaše, potřebujeme data uložená u vaší CLUBCARD. Kartu ale fyzicky nutně nepotřebujete, stačí vám její číslo, které po přihlášení naleznete i ve vaší Travel FREE mobilní aplikaci.
Mohu si produkty nechat zaslat domů?
Bohužel ne. Zboží, které jako bordershop prodáváme, je určené pouze k prodeji na hranicích. Při rezervaci si vyberte nejbližší obchod a pro vyzvednutí zboží si naplánujte krátký výlet.
Kde a jak zaplatím za svoji rezervaci?
Zaplatíte při vyzvednutí v prodejně, jako při běžném nákupu.
Mohu si zboží zarezervovat i přímo na prodejně?
Na většině prodejen jsou pro vás nainstalovány kiosky, ve kterých je možné provést rezervaci s vaší CLUBCARD. Jediné co musíte udělat, je potvrdit email, který vám bude po vytvoření rezervace zaslán na vaši emailovou adresu uvedenou při registraci.